Kolejnym ważnym projektem realizowanym na przełomie 2011 i 2012 roku była rozbudowa centrum handlowego „Lubińskie błonia”. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii obiekt zyskał estetyczny wygląd, podwyższono komfort użytkowania i funkcjonalność przestrzeni. Centrum o kubicznej, modernistycznej formie rozciąga się horyzontalnie na rozległej powierzchni. Odpowiada temu pasowy układ okien doświetlających drugie piętro budynku. Rozpoznawalne elewacje w odcieniach szarości z żółtymi akcentami powstały z połączenia płyt (paneli) elewacyjnych z elewacyjną blachą fałdową. Główne wejścia do galerii handlowej czy klatki schodowe zostały całkowicie przeszklone. Wykorzystano ciemne szkło starannie dobrane pod względem parametrów wytrzymałości oraz zapewniających odpowiednie doświetlenie wnętrz. Aby w przyszłości banery handlowe nie szpeciły eleganckiej, dobrze przemyślanej elewacji, już w fazie projektowania uwzględniono wiele lekkich konstrukcji stalowych na tablice reklamowe sklepów, w dogodnych i charakterystycznych punktach. Wokół centrum handlowego stworzono szerokie drogi dojazdowe, wygodne chodniki dla klientów, a także uwzględniono pasy niskiej zieleni.